14.04.2009

Förutom att jag imorse vaknade med en väldigt stel/öm nacke så mår jag bättre idag. Febern verkar ha gått ner lite, men halsen har istället blivit värre och huvudvärken börjar komma tillbaka. Så det blir ännu en dag inomhus för mig. Men jag har ändå massa saker att göra så jag bör sätta igång innan det blir för sent - jag har ju en tendens att kunna skjuta på saker.

Kika in strax igen så bjuder jag på dagens video från Mr Sledd. Det är hans näst nyaste och han är riktigt rolig när han denna gång räknar upp "10 things a woman should NEVER wear". Stay tuned.


Kommentarer
Postat av: C A J S A

svar: så bra:)

2009-04-14 @ 18:39:52
URL: http://cajsasblogg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0