Tävlingar!

Jag tänkte att jag skulle berätta en rolig sak för er som läser min blogg..

Jag vet inte än när den första blir, men det kommer att komma upp tävlingar lite då och då här i bloggen framöver! Det ni kommer ha chans att kunna vinna kommer att vara allt från egendesignade armband till signerade prylar (från band och artister) och skivor. Allt möjligt helt enkelt. Och som sagt så kan jag inte säga än när den första tävlingen blir, men jag tänkte att jag ändå skulle berätta redan nu så har ni något att se fram emot! Vad tycker ni? Roligt va?


Kommentarer
Postat av: Leo

Sv: Åh, man tackar (angående tröjan) ;D



Och vad kul med tävlingar! Snällt av dig att göra sånt :)

2009-04-08 @ 01:56:33
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Emma

Det låter jättekul tycker jag:)

2009-04-08 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0