Sunset Beach

Igår kom jag att tänka på den gamla TV-serien Sunset Beach som sändes på TV 4 för en himlans många år sedan... Är det någon som minns den? Jag var besatt. Ja, näst intill i alla fall. Jag älskade den! Missade inte ett avsnitt. Men jag hatade att den alltid slutade när det var som mest spännande. ALLTID! Det var verkligen frustrerande..


Jag kunde inte låta bli att söka efter klipp på youtube - och såklart så fanns det massor. Vilka minnen!...


Dramat mellan Ben, Meg och Maria... Förvirringen när Ben's enäggstvilling återuppstod och orsakade hus i helvete... Och fans went nuts, även efter att serien lagts ner, över vem Ben passade bäst ihop med. Helt galet. Själv gillade jag aldrig Meg - vet inte riktigt varför.... Men jag har alltid gillat svåra kärlekar (herre jesus, förstår ni ens vad jag menar?), såna som verkar omöjliga/så långt bort... Kan vara därför jag tyckte om att Maria "kom tillbaka från de döda" och gav Ben en tankeställare.


Paula, Ricardo, Gabi och Antonio var också några favoriter. Men Cole var min absoluta favorit (han var ju så snygg, haha) och Annie var favorit-bråkstaken - om man nu kan ha en sån? Och jag minns hur besviken jag blev när de ersatte Caitlin-skådespelerskan med en annan. Från vanessa till Kam. Det blev fel, fel, feeel. Amy var hatobjektet och Michael och Vanessa var favoritparet.

Haha, var det bara jag som var sån här nörd över en tv-serie eller har jag någon läsare som inte var för ung för att minnas den? Eller fanns det kanske någon annan serie som ni var lika "besatta" av?



Meg, Ben, Cole, Antonio, Gabi, Antonio (igen), Ricardo


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kommer ihåg den, dock följde jag aldrig den. Såg bara några avsnitt då och då:)



Jag har följt väldigt många tv serier genom åren, men Melrose Place, Beverly Hills 90210, och Baywatch har väl varit favoriterna.



Och Lilla huset på prärien, är det bara jag som älskar den serien? haha:D

2009-04-30 @ 19:14:44
URL: http://someee.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha ha!

Oj, ja den har man ju varit besatt av i unga dar...oj oj! Jag satt son klistrad vid TVn varenda dag, jag och min kompis. skitkul att du tog upp det.

Hoppas kvallen blir rolig

Kram

2009-04-30 @ 23:09:54
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Oh, det var så bra ju!

2009-05-01 @ 14:47:25
Postat av: Lina K

Åhh vad jag älskade den serien när jag var liten, första serien jag verkligen följde. Åhh sakna hehe <3<3<3<3

2009-05-03 @ 10:41:22
URL: http://kallelaijna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0