Just nu




HAHAHAHAHAH!



Stiflers mom?



Haha, ja, så här kul kan man ha med en webcam! Jag och Lina har suttit ute på Boe's glas-inbyggda altan ända sedan vi kom hit strax före två och sitter fortfarande här ute. Det är jätte mysigt! Vi lyssnar på musik, msn:ar, tar roliga kort i den inbyggda camen och njuter av solen som lyser in så fint här på altanen. Härligt!


"Rodzilla looooves Belgian Chocolate"
Haha, någon som känner igen citatet? Well, this is another kind of chocolate..... Åkte förbi ICA och köpte ett paket med 4 minibägare Häagen Dazs i olika smaker på vägen hit. Som den gottegris jag är så roffade jag åt mig två stycken, haha. Belgian Chocolate och Cookies & Cream med bitar av Oreo's i! Mums!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, snyggingar ;)



godnatt

2009-04-26 @ 21:24:51
URL: http://sarahogbergs.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHAHHAHAAHHAHHAHAAHHAHAH BILDEN PÅ MAMMA!!!!!!!! :''''''''''D

2009-04-26 @ 21:56:53
Postat av: JohannaSB

Hahahahahaha de bildernaXD<3

2009-04-27 @ 09:09:02
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0