Helt slut

Uh, jag är helt slut. Vi sov kvar i huset vi festade i igår och kom hem för några timmar sedan. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt och vilat. Kvällen var rolig och klockan 6 imorse var det fortfarande folk vakna och partyglada. Och som vanligt så gjorde jag illa mig - denna gång skar jag upp benet. Inte så allvarligt som det låter, men det tog sin tid innan blodet slutade rinna och det svider som satan. Fortfarande. Ska strax hoppa in i duschen och få bort all öl ur mitt hår som tillkom genom ett mindre krig i bastun inatt. Haha...

Jag hade världens mysigaste dröm. Jag var nära vän med Bill Kaulitz (från Tokio Hotel) och han insisterade på att jag skulle bli tillsammans med hans tvillingbror, Tom, som jag förövrigt inte var lika nära vän med. Jag kom på att jag hade hans nummer och började sen umgås mer och mer med båda två. Min engelska var, av någon anledning, så sjukt dålig och jag kunde knappt uttala ord alls när jag satt och pratade med Bill (om Tom) i en buss som var helt limegrön på insidan. Tom satt och log för sig själv några säten framför. Och vad jag minns så har jag har aldrig vaknat så förväntansfull i hela mitt liv. Det kändes så verkligt. Såna där drömmar irriterar mig på ett sätt eftersom man blir så glad och sen inser man att inget har hänt, men samtidigt tycker jag att det vore hemskt att aldrig ha dem.




Brukar du också drömma drömmar som verkligen känns riktiga? Jag menar inte att de behöver vara realistiska, utan att de bara känns som det verkligen händer medans du är vaken... ?

Kommentarer
Postat av: uma

sv: åh tack så mycket! :)





ååh... jag drömde en gång, att jag träffade tokio hotel och att jag kysste tom kaulitz.... det var verkligen så verkligt, och jag blev så jävla besviken när jag vaknade, för jag trodde varkligen att det var på riktigt :(

2009-04-27 @ 16:55:31
URL: http://umapuma.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det rä lite hat kärlek till sånna drömmar. När man inte vet om det har hänt eller inte, men sen inser man att det inte har det. Den besvikelsen går inte ens att beskriva. Men ändå älskar jag att drömma dem, haha!

2009-04-27 @ 17:27:12
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: isabelle

åh vilken härlig dröm :D

jag brukar typ aldrig drömma något, iallafall inte något som jag kommer ihåg när jag vaknar ;/

2009-04-27 @ 17:29:17
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Caroline

ja eller hur är den sjukt gullig! :)

fin blogg förresten ;p

2009-04-27 @ 18:33:41
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0