Hej!

Först vill jag verkligen tacka för de snälla kommentarerna jag fick angående sminkbilderna jag la ut igår. Ett stort tack till er alla, ni gjorde min dag! ♥

Sen vill jag be om ursäkt för den dåliga uppdateringen idag... På någon sätt så blir den alltid sämre när jag är här hos Lina. Har inte riktigt något svar på varför det blir så. Kanske för att vi har mycket annat för oss, men nog borde jag kunna hinna blogga ändå, tycker jag.


Efter att ha haft filmkväll igår hemma hos mig så följde jag med Lina hem och sov kvar hos henne. Är fortfarande här och ska alldeles strax färga håret på henne. Väntar bara på att hon ska blanda färdigt färgen. Hittills idag har jag fixat lite grejer inför morgondagen - det är ju valborgsmässoafton! Hur ska ni fira den? För mig blir det fest. Jag och massa vänner ska till ett ställe en bit härifrån där det brukar vara studentfester och liknande, träffa vänner vi inte annars träffar så ofta och kanske även lite nytt, roligt folk. Jag hoppas på en rolig kväll i alla fall!

..Lina kom in nu och sa att all el har slutat fungera här.... Inte datorn då uppenbarligen, men tv:n och alla lampor är stendöda. Hmm.. Får dra fram mina skills och försöka lösa det här.. *host*..

Hoppas ni haft en bra dag hittills, vi hörs lite senare! Svarar på alla kommentarer och slänger in lite bilder från dagen då också. Puss!

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag måste fråga en sak. är du och lina helsyskon? :) ni verkar vara så himla bra vänner. inte för jag menar att man inte kan vara det när man är syskon men :P



jag ska upp till örnsköldsvik och fira valborgsmässoafton tillsammans med min barndomsvän :)

2009-04-29 @ 19:06:08
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0