1 April 09

God morgon! Sitter i sängen med en skål flingor, min laptop och kollar efter coola sminkningar att försöka återskapa. Jag har lite idéer själv också så det kanske blir någon blandning, vi får se... Jag ska i alla fall försöka göra minst en idag så bild på det kommer upp senare!

1:a April idag då.... Har ni lurat någon än? Den enda personen jag träffat hittills idag är mamma och då hade jag glömt bort att det är idag som det är dags för aprilskämten. Undrar om de kommer försöka med något... Bara inte Lina lurar mig som hon gjorde förut, då hon sa att vi skulle på konsert och drog fram två stycken biljetter bakom ryggen som sedan visade sig vara gamla tipskuponger. Jag blev först så obeskrivligt glad, så när hon föll ner på golvet i skratt så kunde jag inte stoppa tårarna. Haha, ja, så hemskt var det. Jag var helt förstörd. Bara hon inte gör något sånt igen så är det lugnt. :)

På tal om aprilskämt så måste jag bara säga att det är helt otroligt att det redan är April! Vad fort de senaste månaderna har gått, Tycker inte ni? Det är helt galet, sommaren kommer vara här innan jag ens anar det - och så länge tänker jag njuta jag av det här underbara vårvädret!

Kommentarer
Postat av: MoX

vad fin blogg du har :D

2009-04-01 @ 20:11:09
Postat av: IDA

Tack! :D

2009-04-03 @ 00:04:53
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Bea

Hej, allt bra med dig? :d

2009-04-03 @ 00:10:59
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0