God morgon!

..eller god förmiddag kanske jag borde säga?

Jag hade en hemsk dröm inatt. Jag drömde att min ena tand hade gått sönder, var helt taggig och omöjlig att laga. Ha ha, ja, det var en hemsk dröm, faktiskt. Jag är nämligen livrädd för att slå ut tänderna och drömmer ofta mardrömmar om det. Är ni rädda för någonting? Jag är snart rädd för mig själv, haha, jag har så mycket fobier och rädslor.... Men det är som tur är inget som är så pass jobbigt att det påverkar mig negativt i vardagen eller hur jag ska säga.

Jag håller på att rensa bort kläder här. En hög för spara, en för släng och en för "gör om".  Ska bl.a. göra en kort, fin klänning av en lite för stor pennkjol. Prima! Måste införskaffa mig lite dragkedjor, nitar och liknande - sen är det bara att sätta igång att omvandla mina äldre, lite tråkigare plagg till nya & användbara. Fan, jag skulle ha tackat ja till Mode/Design ändå. Jag älskar ju sånt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0