Feber

Godmorgon

Jag vaknade säkert 15 gånger innan jag bestämde mig för att ge upp mina försök att somna om. Kanske lika bra det också, det har varit en hemsk natt/morgon. Jag har fått feber, det svider på hela kroppen, min hals känns som en boll och huvudet känns som det ska sprängas vilken sekund som helst... Hemskt. Illa mår jag också, så jag får stanna inne idag. Men det är okej - vädret är jätte tråkigt så det är inte så att man får ångest för att sitta inne på en solig dag i alla fall.

Ska försöka få i mig lite frukost nu... Sen ska jag nog mysa ner mig i soffan framför en film. Hoppas ni andra har vaknat lite friskare idag, vi hörs senare. Kramar!



EDIT: Hahahahahah, Lina är så jävla störd... Hon kom precis in i mitt rum med ett stort glas vatten och två alvedon - och vet ni vad hon gör samtidigt? Hon håller andan, ställer ifrån sig det brevid mig fort, springer ut och ropar "Det är en gräns mellan oss nu!" när hon kommit utanför dörren. Hahahahah! Försök hitta någon som är mer rädd för att bli sjuk.

Kommentarer
Postat av: Linnéa G.K

Gör de! (:

och krya på dej! <3

2009-04-13 @ 16:21:37
URL: http://lgk.blogg.se/
Postat av: Sofia

Krya på dig. :)



Och på tal om den lilla rosa mini-laptopen så kommer jag inte ihåg vad märket heter, det va något mindre känt på 3 bokstäver har jag för mig. Jag har sparat ner lite information om den det på min andra dator som inte startar. Men jag kan berätta för dig imorgon när jag förhoppningsvis får hjälp att starta min andra dator. :)

2009-04-13 @ 20:03:27
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: C A J S A

å, krya på dig!

2009-04-13 @ 21:27:05
URL: http://cajsasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0