5 april

"Blir det fint väder imorgon så grillar vi!"
Självklart så är himlen helt vit & det fina vädret verkar vara mil härifrån.

Vi åkte hem till Mange igår kväll och umgicks med folket som var där till sent in på natten. Det var bl.a. Gurra, min gamla klasskompis från gymnasiet (och även när vi gick i 1:an-5:an)! Vi hade inte setts på bra länge och det som var komiskt var att jag kom att tänka på honom tidigare samma dag - och sen kliver han in i rummet och totalchockar mig med sin närvaro. Haha, det var jätteroligt att träffa honom igen!

Såg ni förresten på blogg.se's framsida att det kommer en tvåa på Sex And the City? Wohoo! Det hade jag helt missat, underbara nyheter för mig som älskar serien/filmen!

Jag råkade sova lite för länge idag, men nu ska jag gå ner till Lina & Max, ta något att äta och göra dem sällskap framför Honey, som enligt mig är en av de bästa dansfilmerna. Tchüss!



Gurra och jag på studenten, två år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0