26.04.2009 God morgon!

Fick inte många timmars sömn inatt, så när jag vaknade stod ögonen i kors och det enda jag ville göra var att blunda och fortsätta sova flera timmar till.... men det har jag inte tid med. Jag lyckades i alla fall komma upp har efter att ha snoozat i 50 min (haha) och har nyss ätit frukost tillsammans med mina missar. Lipton Yellow Label och mackor med kalkon och leverpastej (som jag förövrigt blivit slightly beroende av på senaste tiden) på. Yum. Förutom trötthet så känner jag även av pollenallergin rejält denna morgon... Min hals är helt uppsvullen och ögonen kliar. Hoppas att i alla fall det röda i ögonen lagt sig innan jag ska iväg så det slipper se ut som jag gråtit eller något. Haha

Ska börja göra iordning mig lite nu. Strax efter klockan 1 ska jag möta upp Lina och ta tåget till min låtsaspappa för att äta lunch där. Vet inte hur länge jag stannar men det ska finnas dator så jag bloggar därifrån..

Nu: duschen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag lider med er som har pollenallergi. Det måste vara hemskt jobbigt..



Svar: Åh tack! Fast det ser lite ut som om jag kastar mig över stackars lilla Johan. :P

Vad tråkigt att du missade det. :( Själv såg jag bara Johan Palm, jag nöjde mig gott och väl med det. Det var jag och 8-15 åriga tjejer där ungefär. :P Det känndes verkligen som om jag passade bra in, haha. Men det var tråkigt att du missade det. Men det kommer förhoppningsvis fler tillfällen. :)



Jag blev väldigt nyfiken på hur t-shirtsen kommer se ut. :D Hoppas bara att man hinner få någon

2009-04-26 @ 13:48:16
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: Veronica

Svar: Jag har aldrig riktigt förstått vad Marilyn Monroe gjorde men rätta mig om jag har fel var hon sångerska och skådespelerska? :o

2009-04-26 @ 14:39:15
URL: http://grandby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0