23.04.2009

Ursäkta uppdateringen, har helt enkelt inte haft tid hittills.

Fy fan vad skönt jag har sovit på Linas stora bäddsoffa de senaste två nätterna. Jag var nära på att inte komma upp imorse, men när jag väl gjort det så gjorde vi iordning frukost framför tv:n och kollade på en av filmerna vi hyrde igår. Madagaskar 2. Och där har vi faktiskt en av de saker som vi inte tycker lika om. Jag tycker egentligen inte alls om animerade filmer medans Lina älskar det. Vad tycker du om det? Gillar du animerat?

..Däremot så tycker jag att riktigt tecknat kan vara mysigt att titta på. Men då menar jag de här klassikerna såsom Askungen, Skönheten och Odjuret, Pocahontas - och speciellt Anastasia. Haha, jag älskar den. Älskar sångerna, ville alltid se ut som Anastasia när jag var liten, och Dimitri var the man of my dreams. Haha. Tecknat var så mycket bättre förr, det måste ni ändå hålla med om? Kvalitén på dagens barnprogram är pinsam och jag tycker det är sorgligt att barn nu för tiden får se sådan skit. Och även julkalendrarna som sänds på tv... Jämför bara de senaste med t.ex. Mysteriet på Greveholm eller Trolltider. Det är som att folk inte orkar anstränga sig längre. Säg ett barnprogram som har samma kvalité och förmedlar samma känsla som t.ex. Ringaren i Notre Dame?...... Nej, just det. För det finns inte längre. It's sad. Håller ni inte med mig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Animerat har jag inget emot, men de senaste årens julkalendrar håller jag med dig om. Ingen av dem går ens att jämföra med Mysteriet på Greveholm och Trolltider. De är fortfarande mina favoriter:P

2009-04-23 @ 19:33:46
Postat av: Emma

Och det var jag som skrev kommentaren, namnet försvann av någon konstig anledning:/

2009-04-23 @ 19:34:40
Postat av: Lina

håller med till 100% bara skit nu för tiden :(

2009-04-24 @ 13:17:12
Postat av: eriksson

Ja tecknat och banprogramm var mycket bättre förr. Helt klart :P

2009-04-24 @ 13:18:41
URL: http://nannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0