10.04.2009

..Hahaha! Jag skrev, helt seriöst, "2007" i rubriken först. Skyller på att jag är lite sliten från igårkväll. Jag hade jättekul hela kvällen och träffade mycket nya människor. Lina som vi firade var jättesnygg i en svart, tight klänning och höga pumps men olyckligtvis så lytckades jag glömma bort att ta kort med henne.

Ikväll är det fest igen! Jag och Lina är bjudna hem till en kompis som vi festade mycket hos förra våren. Klockan börjar bli mycket så jag borde hoppa in i dusch och köra en snabbfix innan vi drar iväg. Men först ska jag ner och äta en god påskmiddag med familjen. Och till efterrätt blir det hallon & björnbärspaj med vaniljsås.. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0