Torsdag

God morgon! Jag kom hem från tandläkaren för en liten stund sedan och vet ni vad jag glömde?.. Att jag måste betala nu, jag har ju fyllt 20. Haha, lite pinsamt, men jag ska betala den 12:e istället, då jag ska tillbaka och fixa en tand som gått sönder. Så något större problem blev det inte. Surt bara att endast själva undersökningen kostar 565 kr. Det är galet dyrt för bara en undersökning.

Mozart sitter här i mitt knä, jättemysig och är vägrar gå bort.. sötnos. Jag ska strax ta en kopp te och sen gå ner till apoteket för att köpa lypsyl. Eller ja, försvarets hudsalva. Det är bäst. Jag hatar torra läppar och mina är helt sönder, men det blir det förhoppningsvis ändring på nu. Men först så måste jag kolla på senaste TH TV! Hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Leonita

Svar: I'll wish you luck! ;-)



Vi har ungefär samma statistik då. Vi reklamerar inte heller vår blogg.. vi är för lata för det. Vi orkar knappast uppdatera ibland, hehe.. Jaja, egal..



Och drömmen du berättade om.. fan vad läskigt! Gud.. det är också äckligt när man springer men inte kan komma någon vart. Usch..



Och jag är gift med Jessica Alba.. hehe, I wish. ;-)



adda MSN?

2008-10-30 @ 11:19:44
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Leonita

Svar: Japp, det var min MSN! :D

2008-10-31 @ 12:38:14
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0