Simple Plan

Ikväll spelar dem i Stockholm och jag kan tyvärr inte vara där.
Jag vill verkligen, men det går inte just nu. Såg deras musikvideo till Save you för första gången alldeles nyss och den berörde mig verkligen eftersom cancer är vad låten handlar om. Jag kom självklart att tänka på min pappa som inte lyckades överleva den hemska sjukdomen, så ja.. tårar blev det. Mina ögon är fortfarande tårfyllda. Ord kan inte förklara hur mycket jag saknar honom. För att prata om låten igen, så tycker jag att den är jätte bra/fin. Ni som inte hört den kan lyssna (och se videon) här..


Kommentarer
Postat av: Anonym

lyssna på my chemical romaces låt cancer.. den är jättefin.

2008-10-31 @ 21:28:25
Postat av: Marie

Save you är verkligen underbar. :*

2008-11-01 @ 15:22:20
URL: http://vivalamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0