Måndag

Yes - jag hittade min mobil! Den har varit borta sen i förrgår men jag hittade den nyss.. Gissa var den låg?... I bilen! Haha, jag har sprungit runt hela huset och letat men glömde bort att kolla där.

Idag bokade vi flygbiljetter till Liverpool! Hoppas show-biljetterna kommer hem snart också. Och ni kan väl hålla tummarna för oss att allt löser sig med Tillans jobb nu?

Dags för mig att gå in i duschen nu. 16.30 ska jag vara på frisörsalongen för att färga håret, blonda slingor som vanligt. Snälla, håll tummarna för mig att det blir bra! Jag blir nämligen oftast missnöjd med resultatet. Men jag måste verkligen färga nu, inför EMA och allting.. It looks like sh*t right now.. Så förhoppningsvis blir det inte sämre i alla fall!
Vi hörs efteråt, lägger upp bild på resultatet då också.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

blev det bra ? :D

btw, asså jag har inte fattat riktigt men är det svårt att få tag i biljetter till EMA på nått sätt?

2008-10-20 @ 20:50:33
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar till Zara: Ja jag blev faktiskt nöjd! :D

Det är bara 1 tredjedel av biljetterna som går till allmänheten (eller hur man ska säga) så man får tävla om att få köpa biljetter. Och Tillan vann, som med allt annat. Haha!

2008-10-20 @ 21:48:21
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0