Idol

Tycker ni också att det är extra svårt att välja 1 favorit i år?

Jag älskar den där typiska "mörka" rösten som Sepideh har. Den fastnade jag för direkt. Men jag håller ändå med om det Anders Bagge sa ikväll, att det passade bättre med raka toner till kvällens låtval. Men jag tycker inte, och tror inte, att hon skulle sjunga pop om hon gjorde egen musik. Soul är verkligen hennes grej. Den här tjejen har extrem talang, det är ju inget snack om saken. Går förstaplatsen till en av tjejerna, är det definitivt hon som ska stå där.

Visst var Lars var cool ikväll! Han är verkligen en av mina favoriter av killarna, han verkar så underbar, jag kan bara inte förklara det på ett bra sätt. Jag och mamma började undra om han tittat på "Moulin Rouge", då han ikväll påminde väldigt mycket om en musikalartist. Lite kul att Laila nämnde det med musikaler efter att jag & mamma haft våran lilla diskussion i soffan.

Sen har vi ju Kevin.. Här en sådan energikick - jag vill bara ge honom en stor kram! Jag tror att han har en stor chans att vinna hela Idol faktiskt. Han kan göra nästan vad som helst och få det att låta bra, även om rösten kanske ändå passar bäst till pop-låtar. Men han har en otroligt, otroligt bra röst - det är det ingen tvekan om. Om han har bäst röst av killarna? Mjorå, det tycker jag nog.

Alice röst passade dock bäst för kvällens ABBA-tema, enligt mig.

Vilken är din favorit?

Kommentarer
Postat av: veronica (outofview på bdb)

Som jag skrev i det andra inlägget så är Lars min favorit! :D Och jag tyckte han påminde lite om Sweeney todd när han hade en vit slinga i luggen :b Nej gud.. Lars.. ujujuj! <3

2008-10-25 @ 14:39:58
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kevin är helt klart min favorit! Han är så självklar på scenen, och man verkligen smälter av hans röst.

Ska till idolfinalen så hoppas se honom och Alice i final ;)

2008-10-25 @ 22:37:52
URL: http://hannats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0