Idol - Utröstningen

Jag blir så himla besviken ibland. Loulou förtjänade verkligen att vara kvar, till skillnad mot t.ex. Robin B. Och han hängde inte ens löst? Han är verkligen den mest ointressanta personen som någonsin kommit så här långt i Idol, hans röst är tråkig och inte speciell för fem öre. Dessutom har jag börjat fundera om inte killen är stelopererad.. Han kan ju inte ens röra sig utan att det ser ut som att han tänkt igenom varenda rörelse till 100% - och ändå ser resultatet så sjukt tråkigt ut.

Och vad är det för hysteri kring Anna? Visst, hennes röst är inte dålig, men hon är sååå tråkig. Att hon och Robin B inte var de två som hängde löst ikväll gjorde mig grymt besviken. Vem, förutom Robins familj, släkt och vänner, röstar på honom? Småtjejer som bara gillar honom för hans utseende? I have no idea..

Jag förstår mig inte på människor ibland..
En Idol ska hålla. Tänk frammåt är ni snälla.


Kom gärna med era egna åsikter, men respektera också att det här är min åsikt och att jag bara säger hur jag uppfattar det hela.


Kommentarer
Postat av: Elsa

på tal om något helt annat:P

vad tycker du om "kriget" mellan europeiska tokio hotel fans och och de amerikanska? haha vet inte ens om du har sett eller läst något om det, men ändå. Haha finns till och med filmer om det på youtube.

2008-10-24 @ 23:35:12
Postat av: Anonym

men anna hängde visst löst:)

2008-10-25 @ 12:39:17
Postat av: veronica

jag blev också besviken att Loulou åkte ut :/ och anna, visst hon är duktig på att sjunga, men det är som du säger att hon är tråkig. när hon intervjuas och sånt.. jag orkar inte med henne! och robin b.. usch! han har ingenting som gör honom.. outstanding eller vad man ska säga. han ser normal ut, har en normal sångröst som man inte tänker på och ja.. han är också tråkig! x'D själv tycker jag att lars är bäst! :) han ser normal ut, har slappa kläder, men sjunger heelt annorlunda än de andra. han är så jäkla cool :'D <3

2008-10-25 @ 14:36:37
URL: http://outofview.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar till Elsa: Jag tycker det är lite komiskt att det förut var länder i Europa som var "emot" varandra, speciellt Frankrike, och nu är det som att alla länder här har "gått ihop" och nu är emot USA istället. Jag har mina åsikter om allt det här med USA, t.ex. att 3 turnéer där på 1 år ÄR för mycket, men jag är samtidigt väldigt stolt över killarna att de kommit så här långt. Som ett fan måste stötta dem i alla lägen, även om man inte alltid gillar deras beslut, men med det menar jag inte att de ska ta oss förgivet heller. Det här "kriget" är inget jag orkar bry mig om egentligen, jag tycker att alla fans borde hålla sams (att vara ett fan ska ju vara roligt, right?) och ge killarna det bästa stöd vi kan.

Men jag måste ändå tillägga att vi Europeiska fans har något som inte de i USA har, enligt mig..





Svar till (inget namn): Det jag menade var att hon borde varit av de två som DEFINITIVT hängde löst, alltså där Sepideh och Loulou stod.





Svar till Veronica: Jag håller med dig, Veronica!

2008-10-25 @ 17:30:12
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)



Precis, Robin B borde ha åkt ut för länge sen! Jag sitter och stör mig varenda gång på att han faktiskt fortfarande är kvar. Och är det bara jag som tycker det ser konstigt ut när han kollar in i kameran? Som om han kollar över kanten på ett par glasögon oO xD

Haha, låter så taskigt men hoppas han åker ut nästa gång:P

2008-10-25 @ 21:06:39
Postat av: Ida

Jag håller med dig, Emma. Jag hoppas också att han åker ut nästa gång. ;P

2008-10-26 @ 15:19:03
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Corre

Jag håller med :) Fast jag har mest svårt för han Johan Palm. Men Loulou skulle varit kvar. Har slutat kolla nu för att svenska folket röstar helt fel.

2008-10-29 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0