Hitkrant (november 2007)

Inte helt oväntat så glömde jag flera saker i inlägget om Amsterdam..


Bl.a. att Lina & Johanna var med i ett nummer av Hitkrant (en hollänsk tidning) där de syns utanför TH's hotell. De är med på bilden jag ringat in med rött. Själv stod jag brevid Lina, men syns inte här.



Och man såg oss även på några av Ramonas bilder som lades ut på en tjeckisk blogg ett tag efter konserten. På det fotot där man ser Lina, står hon och pratar med Georg. :) Man ser mig bättre när man ser bilden större, men jag är vänd frammåt och har munnen öppen på bilden så någon av killarna måste stått framför mig. Och med tanke på ordningen de gick så borde det varit Bill..


Well, det var en bra dag i alla fall. En rikigt, riktigt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0