"Godmorgon"

Morrn morrn allihopa! Är ni glada idag? :D I am! Jag vaknade av att Johanna ringde. Alltid lika trevligt att prata med henne. Jag hatar att jag inte kan följa med ner till henne nästa vecka, jag saknar henne (och Lina K) jättemycket! Men, men..

Ni anar inte listan jag har skrivit upp på saker att göra innan EMA, haha! Färga håret var en av sakerna och det ska jag göra på måndag. Jag måste också ringa till tandläkaren och kolla om det finns nån akuttid för att fixa min tand (den har gått av) så håll tummarna för mig att det finns en tid snarast! En annan sak på listan (men det är inte bara för EMA såklart) är att jag ska gå ut och gå 1 eller 2 gånger per dag - starting today!

Ha en bra dag, sweeties!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0