Adda oss!

Eftersom både jag & min syster gillar det hollänska bandet Di-Rect så är vi nu inte bara fans, utan även deras svenska officiella street team! Adda oss på myspace så blir vi väldigt glada! =) Vi har precis kommit igång så det är inte så mycket fixat än, förutom layouten. Men snart kommer det finnas musik och fler videor på sidan.



www.myspace.com/directswedishstreetteam
Adda oss! :D


Om ni vill ha tips på bra låtar med dem så måste jag säga att Someday är min favoritlåt. Jag får så mycket minnen när jag lyssnar på den. Och jag älskar den fortfarande! Sen skulle jag vilja påstå att Linas favoritlåt (just nu) är 12345. Hon är ett proffs på att spela sönder låtar, I'll tell you..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0