2 more pics

Två bilder till från idår. Jag gillar dock de andra bättre (de jag la upp igår).




Säg hej till min katt, Mozart! :D
Om ni undrar varför han heter Mozart då det kanske är ett lite ovanligt kattnamn, så är det för att jag, Lina (min syster) & mamma hade en period för några år sedan då vi kollade på filmen "Amadeus" väääldigt ofta. Så man kan säga att Mozart och Salieri var våra favoritnamn just då. Salieri hade kanske passat bättre eftersom han är svart (katten) och han i filmen är lite.. "ond" av sig. Men det blev en Mozart! :D Och han är som en hund, helt seriöst. Han springer efter mig hela tiden och kommer så fort jag ropar. Vi har t.o.m. ett "eget språk", haha! Han fattar alltid vad jag menar när jag säger nåt. Jag skulle inte byta honom mot något i världen. Han är min favoritkille.

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Härliga bilder! =D

2008-10-15 @ 15:48:42
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack! :D

2008-10-15 @ 15:50:18
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Felleen

guud så fina!! =)

2008-10-15 @ 20:18:23
Postat av: Johanna Samuelson Brahm

Så sjukt fina bilder...hon blir så bra!!! Och du som fotograf me<3 Jag vill se bilder på dig me Ida!!!<3

2008-10-16 @ 12:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0