Wednesday

Min backup är klar! Jag ska ta en dusch nu och sen förhoppningsvis åka ut till Hälla för att hämta minnet med mina grejer på. Hoppas att alla bilder och videor fick plats (!) men annars borde de väl ha meddelat mig så att jag isåfall fått chansen att köpa ett extra minne till resten, eller hur? Hm, jag kan inte låta bli att känna lite oro.

Jag har drömt om Sex And the City två nätter i rad, nätterna innan den senaste, och inatt drömde jag att jag fick hem paket från cdon stup i kvarten (verkligen flera ggr om dagen) men att det hela tiden var fel. Det skulle ju vara TH's nya DVD, men det var bara skivor hela tiden, skivor jag aldrig skulle lyssna på. Det var så frustrerande, haha!

Nej, jag lär skynda på lite nu om jag ska hinna hämta minnet.. Tschüss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

cool bild =)

2008-11-27 @ 09:05:02
Postat av: Ida

Anynym - tack! :)

2008-11-27 @ 15:28:31
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0