Fredag

God morgon! Jag blir galen av att inte ha tillgång till min dator. Det är inte bara pga bilderna/videorna, utan även vissa word-dokument. Speciellt ett där jag dagligen spar ner delar av låttexter, citat och egna texter. Och eftersom jag anser att texten förlorar lite av sin styrka/mening om den inte är skriven i rätt textstil för just den betydelsen (i texten), så föredrar jag att skriva ner det på datorn och inte för hand. Jag vet, vilket i-landsproblem egentligen, men det stör mig. Hoppas det går att rädda.

Idag är det dags för Lukas att åka hem. Plutten. Min moster kom precis hit, så jag ska gå ner och ta lite fika nu innan jag, mamma och Lina ska åka in till Västerås. Vi ska lämna in min dator på PC City, gå en sväng in på H&M och säkert äta någonting också. Ha en bra dag! =)


Bild från förra helgen.


(Eftersom Linas internet går igenom...min dator eller mitt rum eller hur det är, så får vi hoppas att hennes fortsätter att fungera när jag tar bort min nu. Så ifall jag inte bloggar mer idag så vet ni anledningen.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0