Time to get started

That's it, nu lär jag mig spela gitarr. Jag och Lina ska börja - tillsammans.

 
Jag blir galet exalterad när jag hör bl.a. soundet på 1:41, det är så grymt.
Låten är Lips Like Morphine av Kill Hannah, en av mina favoritlåtar just nu.
Tjejerna i videon är endast 14 och 15 år gamla och redan hur duktiga som
helst. Jag är 20 och kan fortfarande inte spela något instrument - men
bättre sent än aldrig, right? ;)

Kan du spela något instrument? Vilket/vilka? Eller vill du lära dig något?
Själv så vill jag helst lära mig spela trummor, and I will. Och när jag gör
det så funderar jag på att använda en av Gustavs gamla trumpinnar som
han använde på den sista konserten på Zimmer 483 Tour, i Essen 2007.
På ett sätt så vill jag inte röra den, bara låta den vara som den var när jag
fångade den.. men samtidigt skulle det kännas coolt att lära sig med den.


Kommentarer
Postat av: Andrea

those two girls are really good!!

oh, and ya, i heard the Balloon song. haha, I dont know why but it is surprisingly catchy. And Tom is definately better looking than Manzini!! and a better singer, haha=)

2008-11-16 @ 21:42:53
URL: http://andreakm.blogspot.com
Postat av: sara

(svar)Haha det hoppas jag också x) Blev så otroligt ledsen när de ställde in på hovet(men Bills hälsa är ju såklart viktigast x)). Men deras nästa turne ska jag se de så många gånger så möjligt har jag bestämt hahah :)

2008-11-17 @ 09:58:17
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Râch/xECHELON

ja, samma här. usch jag vet inte hur länge jag har velat spela trummor :o.

Men det blir aldrig av, har planerad hur många ggr som heslt "men om jag köper det trumset;et och börjar där, eller frågar han" men så har det aldrig blivit av. Och jag har aldrig fått ngt seriöst svar ifrån mina föräldrar, om jag får ha trummorna nere i källaren XD. men nångång, måste jag börja :O:D och så vill jag lära mig gitarr & bas mer. Kan lite xD.

2008-11-17 @ 11:30:20
Postat av: Johanna

Jag har spelat trummor.. fruktansvärt roligt.. :) jag spelade i ca.2 år kanske.. vet inte varför jag slutade.. men jag har funderat såå många ggr på att börja igen.. vill även lära mig att spela gitarr igen.. :)

2008-11-25 @ 13:35:06
URL: http://killuadusk.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej du :) Vill du få gratis presentkort på Kicks eller Make Up Store?

Då behöver du bara bli medlem genom att klicka på denna länk: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

Sedan är det bara att börja samla ihop poäng! Det gör du bland annat genom att värva nya medlemmar.

Medlemsskapet är givetvis gratis! Det är dock viktigt att du använder just DEN länken när du blir medlem, för att jag ska kunna få poäng alltså.. och jag vore verkligen tacksam om du ville hjälpa mig att få poäng :)

Ha en bra dag :)

2008-11-25 @ 13:54:02
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0