Monday

Hej! Någon som ogillar snön lika mycket som jag, att du stannade inne hela helgen? Jepp, det var i alla fall vad jag gjorde. Satt inne och tittade på filmer, hade Sex And the City-maraton och åt massor med onyttigheter. En lugn helg kan alltid behövas. Härligt var det i alla fall! En sak som inte var fullt lika härlig var det faktum att jag missade ett möte idag. Mitt möte på ams 13.30. Förstår inte vad jag gör där egentligen, men snart har jag varit inskriven länge nog för att få betalt för det, så varför sluta nu? Nej, pengarna tar jag mer än gärna. Vad har ni andra haft för er i helgen?

Idag håller jag på att göra lite fint (städa) och umgås med Lina. Funderar på att gå ner till affären och köpa lite vaniljglass, göra min underbart goda sås och fixa iordning det till familjen. =) Den är supergod, jag lovar. Får se, måste ändå köpa kattmat. Vad jobbigt att det blir kolsvart redan vid 4, man blir trött mycket tidigare, i alla fall jag. Jag ska ta och gå ut en sväng nu och sen städa färdigt. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0