Liverpool 6 november: Before MTV EMA

Torsdag 6 november
När jag vaknade var Tillan redan uppe och jag kände mig helt död.
Tillan, Sabina och Anna skulle gå och hämta ut biljetterna till EMA och som tur var så var det okej att jag stannade på rummet och sov lite mer. Haha, gud, jag var så trött efter nattens festande. Efter lite mer än en timme kom Tillan in på rummet med mat åt mig, EMA-biljetterna och dåliga nyheter. Anna och Sabina fick inte ut sina biljetter pga att inte Elvira (Tillans syster som vunnit biljetterna) var med på plats. Som tur var, hade de massa nummer till olika ställen, så efter att jag hade ätit upp och fräschat upp mig så gick vi till biljettkontoret som låg precis vid Echo Arena. Dem fick ut biljetterna och grät av lycka, bokstavligt talat. Så söta. Och någon mer som var riktigt söt var vakten som vi stod med medans Tillan var inne och hämtade biljetterna. Guuud vad fin han var. Bland det finaste jag sett, lätt. "I got the last two tickets to the show.. but I can't go (för att han skulle vara vakt) so my girlfriend got them..". Damn it. Haha..

Som jag förstod så hade vi glömt flera saker hemma i Sverige. Schampo, balsam, min kuvertväska till EMA (pucko!) m.m. så vi gick och köpte lite nödvändigheter och sedan gick vi in i en affär med saker som måste varit designade efter mina drömmar. Jag minns att jag använde Carrie's (SATC) replik när jag kom in i affären.. "Jag har dött och hamnat i himlen."  för det var verkligen så jag kände, med risk att låta överdriven. Haha. Jag ville ha i stort sett allt inne i affären. Skorna, jackorna, handskarna, klänningarna.. ÅH! Men jag har redan planerat att åka tillbaka dit med Lina, så jag lugnar mig med tanken om att jag kommer få shoppa loss där senare. Tidigare samma morgon så hade Tillan köpt med sig baguetter och donuts så det blev en av varje som en sen lunch innan det var dags att börja fixa sig inför kvällen.



Stövlarna (fast i svart) med runda guldnitar var ett par av skorna jag fastnade för


"Oooh heaven is a place on earth.."


Fix inför EMA. Tillan blev klar före mig så hon sprang runt och tog kort.
Som jag nämnde tidigare i bloggen så älskar jag lösögonfransar och eftersom jag själv har väldigt korta så tycker jag att det är roligt att testa olika former och längder beroende på vad jag ska göra. Just den här kvällen fick det dock bli ett par enkla. En annan person som också körde på lösögonfransar denna kväll var Bill Kaulitz - vilket i och för sig inte var oväntat. Jag har sett på flera bilder att han har haft det några gånger nu, men den här kvällen var nog första gången man såg kanten väldigt tydligt. Lite Hollywood-varning med såna på honom, och han behöver heller inte använda såna pga hans naturligt långa fransar, men killen passar uppenbarligen i allt och att experimentera med sitt utseende är ju aldrig fel så länge resultatet blir bra.



Sämst hållning på bilden. Haha

Så här såg jag ut på EMA. Man ser inte skorna,
men jag hade svarta lackpumps till. Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Ammii

Gah! EMA :P Lyckost!

och visst kan vår Billie inte bli ful inte! Lösögonfransar eller ej.. vackrast på jorden! ;)

KRAM!

/AMMII

2008-11-11 @ 21:57:38
URL: http://ammiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUD va fint outfit! eller nej GUD va fin du är! supersnygg klänning, woaahhh! skitdktig på att sminka dig också! U look like a model ffs! :'o

2008-11-11 @ 22:09:45
Postat av: Ammii

Gah! EMA :P Lyckost!

och visst kan vår Billie inte bli ful inte! Lösögonfransar eller ej.. vackrast på jorden! ;)

KRAM!

/AMMII

2008-11-11 @ 22:53:49
URL: http://ammii.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Åh du är så fin :')

2008-11-12 @ 19:25:17
Postat av: veronica

Du hade jättefin outfit! :D

2008-11-12 @ 19:51:57
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0