Hemma igen

Jag kom hem inatt vid 3-tiden och var så extremt trött så bloggen fick vänta. Och förlåt, det blev inte så bra uppdatering som jag hoppats på medans jag var borta. När jag tänker efter så fanns det flera tillfällen då jag hade hunnit blogga men nu blev det som det blev och jag berättar allt nu i efterhand istället. Kul var det i alla fall! Verkligen! Åh, jag har så mycket att berätta.. Men jag ska lägga in bilderna på datorn nu, så lägger jag upp dem här på bloggen så fort som möjligt (idag)! :) Min dator är väldigt seg men jag gör mitt bästa för att det ska gå fortare.

Men.. innan jag gör det så måste jag bara kolla på EMA, jag hörde att man tydligen såg mig några gånger under showen. Och jag hörde förresten inte ett ord av vad Bill sa i tacktalet (var så koncentrerad av att scanna killarna haha) så det ska bli kul att höra. Vi stod precis framför, nedanför dem när dem tog emot det. Men förresten, vad hände med priset de skulle dela ut? Jag blev så besviken.. När de vann så hade jag fel inställningar på kameran så det blev bara 1 bild som inte var suddig så jag filmade istället och tänkte att jag skulle ta kort nästa gång, då de delade ut priset. Så kom de aldrig ut igen, så inge mer bilder på dem där. Men äh, vi satt ändå i samma restaurang/bar som dem kvällen innan, så jag är helt nöjd med hur mycket jag såg dem ändå. Och ifall någon undrar så nej, jag tog självklart inga bilder i restaurangen. Hur fult hade inte det sett ut? Haha


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag tyckte att jag såg dig flera gånger om.. fast bara snabba stunder. Jag kanske bara inbillade mig, jag vet inte xD Jag var så koncentrerad hela tiden för att kolla om jag såg dig i publiken xD

Men hoppas att du hade kul iallfall!

2008-11-08 @ 16:42:16
Postat av: Carrotastic

jag kollade faktiskt lite grann efter er när jag kollade på det i torsdags, men jag såg er nog inte :o du får lägga upp nån bild och visa vart om du hittar't isf :D

2008-11-08 @ 17:29:47
Postat av: Anonym

åh längtar tills du berättar mer :D

2008-11-08 @ 18:10:38
Postat av: Tillan

In på msn så vi kan skicka bilder! :D Jag har en kolakaka här så jag är beredd på datorkväll med bilder och inlägg! x)



FAN, vad jag saknar dig Kvinna!

2008-11-08 @ 19:36:43
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

snart? :D

2008-11-08 @ 20:17:46
Postat av: veronica

Haha, jag kollade noga efter er när jag såg på EMA, men jag såg er inte :/ Men ja, jag vart också skitbesviken när th inte delade ut priset! Vad hände liksom? Såg fram emot det skitmycket. Allt gick så fort när de fick priset och allt, så det kändes som om dom inte ens var med på galan x'D Längtar till du berättar mer om Liverpool! :)

2008-11-08 @ 21:41:24
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0