HELVETE.

Min dator funkar fortfarande inte. Fy FAN vad arg jag blir!

Jag får nog låna Linas dator tills min fungerar igen och lägga in bilder m.m. genom den här.. Men jag skulle ju lägga ut bilder som bara finns på min dator och några printade bilder från EMA och.. FAN!  Jag måste ringa PC City.

Går inte mina bilder och videor att rädda så vet jag inte vad jag gör.
Tre år får bara inte försvinna. Alla mina foton på TH... Alla videor...
Jag tror inte jag har videon när jag skakar hand med dem sparat
någon annan stans än där... FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!

Kommentarer
Postat av: saarahk @ bdb

du har väl inte lyssnat på th i 3 år :O ?

2008-11-18 @ 21:57:06
Postat av: sara

(svar)Ja det hoppas jag vi gör :D!



Shit jag hatar när datorer inte funkar!Får panik av att bara läsa den här inlägget, hoppas verklien det löser sig och att allt finns kvar!!

2008-11-19 @ 09:31:18
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: Ida

Saarahk - Nej, jag har aldrig påstått det heller. ;) Skrev en förklaring till dig på din bdb.

2008-11-19 @ 23:20:21
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0