God natt..

Ögonen står i kors, men jag sitter ändå uppe och väntar på Lina. Hon missade nattbussen hem från Västerås, så snart kommer hon med taxi. 600:- helt åt skogen. Klant.

Var det bara jag som stannade hemma denna fredagkväll?
Jag har spenderat de senaste 2 timmarna framför Linas dator med en stor godisskål och ljudet av några idioter utanför som inte kan sluta skrika. Som jag sa tidigare så var jag i Västerås större delen av dagen, kom hem först vid 8-tiden och då blev det Idol. Jag har haft lite problem med att förstå hur Anna har kunnat stanna så länge, men blev faktiskt besviken att hon åkte ikväll. Jag ändrade min åsikt lite om hennes röst faktiskt. Robin ska ut. Robin!

Jag lämnade ju in min dator idag.. Det gick bra, killen som hjälpte mig trodde att felet var antingen skärmen eller grafikkortet. Försäkringen täcker alla kostnader och jag får tillbaka min dator om max 4 veckor, men det brukar gå fortare, så jag hoppas på att det inte tar mer än 2. Mina bilder och videor gick tydligen att rädda (HALLELUJAH!) och jag kan hämta ut minnet inom några dagar.

Pics från dagen:

Hemska snö. Och det kommer bara mer och mer. Not a big fan, no..
Det ska vara snö på julafton, men sen kan den väl försvinna? Haha


Jag och storposarn


Jag och mamma hade myskväll framför tv:n med en stor godisskål, varsitt glas julcider (äppel och kanel, tyvärr ingen hit enligt mig) och chokladen från en julkalender. Haha, jag älskar chokladen i dem så vi köpte en och mumsade i oss.

Nu kom Lina med taxin. Great, då kan jag sluta oroa mig och få min skönhetssömn. Haha.. God natt på er. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad skönt att det verkar fixa sig med din dator! :)



Och jag håller verkligen med om att Robin ska åka ut. Fattar inte varför han fortfarande är kvar:O

2008-11-22 @ 11:43:31
Postat av: Ida

Svar till Emma: Tack! :*

2008-11-22 @ 17:59:13
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Andrea

haha! I'm not a big fan of snow either. I only like snow for Christmas but other that that I want it to be summer, haha:)

We got some snow here in Canada already too:(

2008-11-23 @ 17:11:19
URL: http://andreakm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0