Gårdagen

Sämst uppdatering just nu, men det blir bättre när jag får tillbaka datorn.

Det blev en partyfredag igår. Jag och Lina mötte upp Lina B och Carro på Pluto efter en lång väntan i kön. Men som Lina sa; "Det är löning, vad trodde du?".. Jag hade dock kul den korta stunden jag var där, träffade på två av mina gamla klasskompisar. Kvällen slutade lite tragiskt med ett besök på akutmottagningen. Jag och Lina ville vara kvar inne på Pluto lite längre så vi bestämde att vi skulle möta de andra lite senare, utanför, men på vägen ut föll en av dem ihop rätt ner i stengolvet och när en annan kompis kom och berättade det så skyndade vi oss ut på en gång och tog taxi till akuten där vi fick vänta en stund innan dem kom ut. Innan hon gick ut från Pluto sa hon faktiskt att hon var tvungen att gå ut för att hon inte fick luft, trodde bara inte att det var så seriöst som det faktiskt var. Vi tog taxi hem till henne sen och stannade över natten. (P.S. Hon var absolut inte full, så det var inte en sådan anledning.)

Denna kväll blev det mörka jeans från Gina, svart linne med paljetter i 3 olika färger (Linas, nytt!), lila naglar och silversmycken - bl.a. mitt favorithalsband (present från Lina) och mitt Faith-armband, också en favorit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0