Dålig uppdatering på g

Well, det här började ju bra.
Så länge min dator inte fungerar så kommer jag inte att kunna blogga så ofta som jag skulle vilja. Ett eller två inlägg om dagen är nog att räkna med i alla fall. Men så fort felet är åtgärdat så kommer jag att börja uppdatera oftare. Mycket oftare. Ska försöka få designen fixad under tiden också, så det både blir roligare att blogga (jag tycker faktiskt det är roligare) och för er att läsa min blogg. Innan jag går så vill jag bara passa på att säga att jag tycker det är otroligt kul att många läst min blogg, även fast designen är hemsk och jag inte uppdaterat så ofta och så bra. Tack, allihopa! ♥

Take care!

Kommentarer
Postat av: sara

(svar)det ska nog gå bra:)!



Åh aa den parfymen är jättegod !

2008-11-20 @ 09:10:24
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0