Twilight hela natten! :D

"Om du vill så kan du gå hem till mig och hämta min dator.. Jag har laddat hem den där filmen åt dig. :)"

..var vad Jessy sa när vi pratade i telefon för en stund sedan. Tack så mycket! ♥ Nu är min natt räddad, ser verkligen fram emot att se den igen! Jessy och hennes pojkvän är just nu i Stockholm, bor på 5-stjärnigt hotell och har en liten mys/lyx-weekend över nyår med bl.a. en photo shooting på att-göra-listan. Visst låter det härligt? Hennes lilla sötnos, Baileys, är det jag som "göder" medans hon är borta. Han var dock mystiskt försvunnen när jag var där och hämtade datorn nyss, är nog bäst att jag ringer Jessy och kollar om någon hämtat honom. Jag har förresten bestämt mig att köpa alla böckerna i Twilight-serien nu, även fast jag vanligtvis inte läser böcker. Kan inte stå emot längre, de verkar så otroligt bra!

Jag är inte riktigt klar med städningen än, men drickan och ingredienserna till maten är i alla fall köpt nu. Nya glas och saker till bordsdekorationen också.
Nu: Dags att göra chokladmousse!


Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

läs de, de är så jävla bra

2008-12-30 @ 21:23:58
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0