Tandläkaren

Godmorgon! Jag kom nyss hem från tandläkaren. Två av mina tänder hade gått sönder så jag var tvungen att få dem fixade - blev ganska nöjd! Nu kan jag i alla fall prata igen utan att skämmas.

Imorgon är det julafton! :) Ute känns det dock som det är mars/april och jag har fortfarande inte lyckats få de där underbara julkänslorna. Senare, när det blir lite mörkare ute, ska jag ta och tända massa ljus + min minigran på rummet för att försöka få lite mer julstämning. Ska ner en sväng till videobutiken när Lina kommer hem från stan också. Måste kolla om det går att hyra flmer över julafton, isåfall ska vi ladda upp med några filmer och massa godsaker tills imorgon. Blir ju inget julfirande förrän mot kvällen för oss.... Men julmys med syster blir bra det också. :)

Hur firar ni jul i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0