Söndag

Hej! Vaknade sent idag och hade hemska drömmar inatt.. Överdimensionerade laxbitar med människoansikten som åkte på rullband, överlyckliga att snart få bli laxpudding.. Konstiga fabriker, ruttna hus och precis innan jag vaknade dödade jag en gubbe som jagade mig. Han stack in en kniv i höften på mig strax innan jag skar sönder honom med en svärdliknande kniv. Någon som vet varför man drömmer sånt? Haha, usch. Hemska drömmar.

Igår kväll var jag, Lina och några vänner på Taj Mahal i Västerås och kollade på Almighty Lions och Knekta Kungars spelning. Det var jättebra! Lägger upp lite bilder och videor från kvällen när jag fått in dem på datorn. Vi funderar på att åka och se Almighty Lions på fredag igen, då de spelar på Bonza i Tyresö. Då kan vi också passa på att träffa några vänner i Stockholm samtidigt. :) Ni som bor i Stockholm och gillar reggae borde komma dit och kolla ni också! :D

Åh, de spelar Infinity på tv:n just nu... Våran Liverpool-låt. Gud vad jag saknar våra dagar där, jag hade så sjukt roligt!  Dags för mat nu.. Puss!



Halsbandet som Alice hade på Idolfinalen står högt upp på min önskelista!

Kommentarer
Postat av: madde

var finns de att köpa o vad kostar det? jättefint

2008-12-14 @ 19:21:47
Postat av: IDA

Madde - Jag vet tyvärr inte var det finns att köpa, men det kommer från Åsitas. Kolla på asitas.com efter återförsäljare! :)

2008-12-14 @ 21:19:06
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Jaa, så fort Infinity kommer så kan jag inte sluta le, jag tänker mest på vår första kväll, när vi var ute och drev runt i Liverpool du och jag! ^^, Ååh fan vad KUL!

2008-12-14 @ 22:15:53
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Tillan

Btw, gillar också halsbandet!

2008-12-14 @ 22:16:32
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: EMA-sabina

När jag hör Human - the killers, tänker jag på liverpool, och då längtar jag tillbaka alltså <3

Gud vad kul det var där

2008-12-15 @ 19:08:13
Postat av: EMA-sabina

När jag hör Human - the killers, tänker jag på liverpool, och då längtar jag tillbaka alltså <3

Gud vad kul det var där

2008-12-15 @ 19:08:17
Postat av: IDA

Sabina - Det var underbart! =)

2008-12-16 @ 15:13:01
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Johanna Samuelson Brahm

JA ASSÅ FATTA JAG VILL HA DET!!! VART FÅR MAN TAG PÅ DET???? KOSTAR?????

2008-12-21 @ 01:50:48
Postat av: Ida

Johanna - Det kommer från Åsita (du kan kolla in det och andra smycken på asitas.com) men jag vet inte hur mycket det kostar. Kolla på sidan för att se närmaste återförsäljare! :)

2008-12-21 @ 14:53:29
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0