Sliten...

Nu är jag hemma igen och jag känner mig helt slut. Jag var så trött på vägen hem att jag somnade i bilen. Imorse fick jag också en sådan extrem träningsvärk i armarna och ryggen, efter att ha lekt flygplan med lilla Linus (han låg över båda mina armar medans jag sprang runt i huset) flera gånger igår, som varade hela dagen. En massage skulle sitta fint! Innan vi åkte hemmåt så åkte vi förbi graven för att tända ljus. Det var jättefint. Förutom min värkande rygg så var det här en mycket trevlig dag. Alltid kul att träffa syskonen, deras familjer och de andra släktingarna. "Tomten" kom och med sig hade han flera fina julklappar. Tack igen, allihopa! ♥

Jag ska strax gå ner, värma en stor kopp te och sätta mig vid tv:n med ett stort täcke och mysa framför tv:n med de andra. Imorgon ska jag ta en riktigt lång sovmorgon, så det är mycket möjligt att första inlägget inte kommer förrän på eftermiddagen. Godnatt!



 
1: Lina.  2: Dagens. Klänning, pumps, paljettväska.  3: Storebror & lillasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0