Pics från Nijmegen

Konsertdagen:


Fixar flaggan


Hur alla de här kunde vara före oss och vi ändå hamnade 4:a & 5:a i en av spärrarna längst fram sen, vet jag fortfarande inte. Men jag klagar inte såklart.


När jag fixade Linas hår blev det folksamling runt oss och en ung, liten tjej kom fram och frågade om jag kunde fixa hennes också, vilket jag gjorde sen när jag var klar med Linas. Det jag inte var beredd på var att alla runt omkring skulle stå och se på. Ingen press på mig, right? Haha, jag ångrade mig rätt snabbt att jag sagt "ja". Hon hade inte så uppklippt hår, dessutom var det väldigt tjockt och tungt (!) så jag fick kämpa lite extra men det blev ganska bra.

Av någon anledning kom mina TH-foton upp (jag hade tagit med mig några foton från de tidigare gånger jag sett dem ifall vi skulle träffa dem) och gruppen på 2 killar och ca 10 tjejer som stod vid oss blev helt till sig. En tjej (eller var det två?) grät så mycket medans hon kollade på fotona, att man kunde tro att hon precis träffat dem själv. Och det var inte bara några tårar, hon verkligen störtgrät. Haha, så söt!


Lina med Felicia och hennes mamma - jätte trevliga båda två! :) Träffade dem kvällen innan, strax före vi blev insläppta på festivalområdet. Hon fick bästa platsen på konserten, i hörnet framför Tom, längst fram - men jag måste säga att jag fortfarande har dåligt samvete för att vi tappade bort henne, det kändes som vi hade lite ansvar för henne där framme.. Hann aldrig be om ursäkt heller, träffade henne inte igen. Hoppas i alla fall att inget hände henne.


Vivian ♥ Jättekul att träffa henne igen! :)


Gud vad bråk det var om den här flaggan när vi stod framför scenen och väntade i 3½ timme. Skrik, slag & tårar. Bokstavligen, ja. Men fan, om vi åker från Sverige till Holland är det väl kul om killarna ser det också. Eller hur? Vad är det för farligt med att någon har en flagga som inte tillhör landet de är i? Deras (fansen som tog den) beteende var oacceptabelt och ingen av oss är elaka fans egentligen, men att ta flaggan så där är fan inte schysst. Och så ovärt egentligen? Som tur var, hade jag min personliga bodyguard med mig som röjde sig igenom folkmassan och tog tillbaka den. Jag fick ju dock betala för det sen, då de slet, skrek och kastade en flaska i huvudet på mig - vilket tvingade oss att flytta oss längre bak. Trots min negativa uppfattning om holländska fans (inte alla! flera har varit underbara.) så tror jag faktiskt jag att jag kommer åka tillbaka till Holland en tredje gång för ännu en konsert. Om inte annat för att få träffa och umgås med de fans jag faktiskt gillar.


Rianne skickade en bild från kön. Det är mig ni ser där med det långa, blonda håret. :) Och Lina ser så där jätteglad ut. Haha! Inge mat, inge dricka, lot's of cravings... No wonder she look pissed. Haha, nej då, hon var inte sur. :)

Kvällen innan så ropade en tysk tjej på mig.. Hon kände igen mig från Essen och berättade lite snabbt att hon har ett foto från Köln (den 2:a november 2007) på mig och Tom. Här kunde man ju förväntat sig att jag skulle bett henne skicka bilden till mig, men nej.. Istället sa jag bara; "What? :D Ooh :D great! :D" *vända & gå iväg*. Jag ångrar som fan (!!!) att jag inte frågade efter hennes msn. Jag får hoppas att jag träffar henne igen. Grejen är bara att jag inte minns hur hon såg ut, haha... Fan. :(


Efter konserten:

Så sjuuuukt mycket folk!


Här träffade vi 4 jättegulliga tjejer som bjöd oss på vatten och cola efter konserten. Varför tog jag ingen bild på dem? Vi gick runt med dem ett tag och Lina tyckte att jag skulle visa fotona and so I did... Reaktionen var nästan värre än den jag skrev om tidigare. "HAVE YOU TAKEN THESE PHOTOS?!? HAVE YOU BEEN THIS CLOSE?!? OH MY GOOOD!!!" *krama om mig så jag nästan tappar luften* Haha, hon var så himla gullig! :'D


Demi, Lina och Demis kompis på tåget till Eindhoven


Demis rum var som en TH-låda, sjukt mysigt! Själv skulle jag inte sätta upp så där mycket, även fast jag har planscher så det skulle räcka, det är inte jag. Men det var otroligt mysigt att ligga där på madrassen och stirra upp i taket med en stor, finfin Bill-poster mitt ovanför.

På vägen hem, dagen efter, höll vi på att missa planet eftersom vi missade minibussen till Düsseldorf Weeze, men efter några samtal så löste det sig och en buss i närheten kom och hämtade upp oss.

Åter igen så var det bara jag och Lina som åkte. Vi har roligaste planerna till nästa resa vi åker på själva, men det får ni veta då! :)

Kommentarer
Postat av: Tillan

Uh, tell me about the plans for the next trip :D

2008-12-11 @ 20:07:13
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Lina

moooooooohahahhaahah fifaaaaaaan 8D dom planerna är inte att leka med!

2008-12-12 @ 01:15:36
URL: http://the-saint.bilddagboken.se
Postat av: IDA

Lina - I know hahah <3

2008-12-13 @ 14:19:03
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0