Måndag

Halloj! Jag fick lite bråttom imorse så jag hann inte blogga innan mötet med AMS. Efteråt var jag så upprörd så det var bara bra att jag inte satte mig och bloggade direkt när jag kom hem... Men nu är jag glad igen! Som tur är så har jag två underbara personer under samma tak som lätt kan lyfta mitt humör i jobbiga situationer. ♥

Jag har suttit här vid datorn och kollat lite grejer på Internet att fylla på önskelistan med och ska nu kolla igenom min backup ordentligt ifall mappar som försvunnit kan ligga på fel ställe bara.. De sa att de kunde göra det så jag ska leta igenom mer noga nu. Kanske visar lite gamla bilder sen om jag hittar något roligt. =) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0