22 december

2 dagar kvar till julafton och jag kunde inte haft mindre julkänslor. Granen och julpyntet är på plats, men snön saknas. Min brist på julkänslor beror nog också lite på att julafton detta år bli den.. "minst roliga" hittills. Inget firande med släkten i år. Mamma jobbar och vi (jag och min syster) vill inte åka någonstans utan henne på julafton - vi vill ju självklart fira med hela familjen. Så vi ska vara hemma och se några julfilmer på morgonen/dagen, äta lite julmat och sedan åka till min låtsaspappa någon gång sen på kvällen, efter Kalle, Kan du vissla Johanna,
Karl-Bertil Jonssons julafton  m.fl.  och äta med hans dotter m. familj där.
På tal om julprogram/julfilmer...

Vilket är erat favoritprogram/eran favoritfilm på julafton? :)


Kommentarer
Postat av: p

stenklart kalle! ingen jul utan kalle!

2008-12-22 @ 16:11:30
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kalle Anka! :D

2008-12-22 @ 18:24:39
URL: http://hannats.blogg.se/
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)



Karl Bertil Jonssons julafton, och tomtens julverkstad:D

2008-12-22 @ 19:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0