God kväll

Oj, vad sent det blev... Men jag har varit upptagen hela dagen så bloggen fick vänta. Nu under kvällen så har jag hållt Lina sällskap medans hon packat mer inför Hamburg - hon åker ju imorgon! Eller ja, hon åker på tisdag, men hon åker hem till Tillan imorgon och sen ser jag inte henne förrän den 2:a. Tråkigt att jag inte kan följa med, men jag ska följa med och säga hej då på stationen imorgon. Buhu, jag kommer inte vilja gå, haha.. Känns som det kommer att bli som när jag skulle till Liverpool. Men, men, det går nog bra.

Fick förresten lite smycken av henne idag. 10 st armband, 5 par örhängen, 5 (set) håraccessoarer och 1 brosch för att vara mer exakt. Broschen var en stor blomma, jag föreställer mig den på en tubtop eller en klänning á la Carrie. Nu ska jag återgå till att vara social med min syster en liten stund innan det är dags att sova. God natt på er, sov gott. ♥



3 av armbanden. Halvplatta nitar. Ett blått, ett svart, ett rosa.
På något sätt så tycker jag att de ser bättre ut i verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0