Bond - mörk eller ljus?

Har haft filmmys de senaste timmarna tillsammans med Toblerone, kex, ostar, lax, vindruvor och ett mycket trevligt sällskap. Vi har sett bl.a. Quantum of Solace - den nyaste Bond-filmen. Det var ingen höjdarfilm, enligt mig. Jag tycker att det var ganska dåligt att man kom in mitt i handlingen, att man inte fick förklarat vad som var på gång och liknande. Förresten så har jag svårt för en blond Bond.... Den enda riktigt Bond, enligt mig, är Pierce Brosnan. Oh yeah, han ska det vara. Anledningen till att jag tycker så är inte bara för att han är Bond i de flesta jag sett, utan också för att jag personligen tycker att män som ska spela "badboys" eller "tuffa" (kommer inte på rätt ord här bara för det, haha) passar bäst som mörkhåriga. Jag tar mörkhåriga killar mer seriöst helt enkelt (av någon anledning). Menar inte att jag inte gillar blonda killar, men... Ja, blonda ser snällare ut. Hjälp mig här, tack... Någon som förstår hur jag menar? Haha..

Nej, nu blir det tacos och mer film. Hörs senare!
(Yes, jag har en riktig slappdag idag!)


Kommentarer
Postat av: p

mörka killar ÄR hetare! faller alltid dit..

2008-12-27 @ 20:55:00
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: alexandra

sv:mm det låte smarrigt med ben jerry fudge ,min favorit godis är fugde hehe!

Kram , hoppas du får en trevlig kväll

2008-12-28 @ 13:21:52
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

Jag håller med om att Pierce Brosnan är den enda bond. Asså de måste sluta byta, det blir bara jobbigt. De borde sluta göra nya bond filmer, finns för många. Plus James bond ska ha brunt hår punkt slut

2008-12-28 @ 22:46:40
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0