QUICK BLUSH TIP & SUPERNOVA REVIEW




Quick tip: För att välja ett rouge som ger en så naturligt rodnande färg som möjligt; välj ett som liknar färgen i din handflata, fingertoppar eller bröst.

Jag blev positivt överraskad av Mineralize-rougen i MAC's nya kollektion "Heavenly Creatures" efter att länge ha läst negativa kommentarer om just deras mineralize-produkter. To me it's all about how you use them.  De flesta av produkterna jag får hem för att testa och uttala min åsikt om hamnar i kitet för användning vid sminkjobb men den här finingen funderar jag på att behålla för mig själv. Trots att följande inte var min första gissning när jag såg rouget i förpackningen så ger "Supernova" en väldigt naturlig färg till kinderna vilket jag gillar men som gissat går det även att bygga upp till en starkare färg.   Om du är ett fan av deras Mineralize Skinfinish så kom det även många fina såna med den här kollektionen - tråkigt nog missade jag min favorit ("Light Year") innan den sålde slut på Kicks webshop men funderar istället på att beställa hem några av ögonskuggorna. "Universal Appeal", "Earthly" och "Invincible Light" ser riktigt fina ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0