FEATHERS






Sista bilden (från vänster till höger): Nr 1: 99 kr. Nr 2: 99 kr. Nr 3: 85 kr. Alla tre cirka 9 cm på längden och priserna är exkl. frakt.

..Och plötsligt var det Tisdag. Dagarna går fort när man har roligt - här är i alla fall örhängena jag skrev om i Fredags. Jag har i många år gjort egna smycken till mig själv men vill nu ta chansen att sprida dem så just nu kan ni köpa dessa tre fjäderörhängen (gjorda av mig själv) för priserna ovan  genom att maila intresse till [email protected] för vidare info. Om du precis som jag föredrar unika pieces framför masstillverkning så kanske det är något för dig (!).

Kommentarer
Postat av: BAARRCCAA

love them!^^

2011-05-04 @ 11:51:13
URL: http://www.baarrccaas.world.sblog.cz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0