'Cause you're amazing just the way you are


Raise your hand om ni tycker att den här videon får fram budskapet i låten bättre än den riktiga musikvideon av Bruno Mars. Killen i videon toppar väl inte precis Brunos sång men .. to me, THIS is what the song is about. Blev besviken när jag första gången såg musikvideon och hans val av medverkande tjej eftersom hennes redan  vackra yttre enligt mig faktiskt tappade mycket av (vad jag hade tolkat som) meningen med låten. Jag anser att det hade blivit så mycket finare och stärkt sin mening om han istället visat tjejer och killar med många olika utseenden och även med olika syndrom som t.ex. den här tjejen. För mig handlar låten om att lära sig att bli bekväm med sig själv, sitt utseende och inse att man räcker till precis som man är ... so I like this.  Just look at that amazing smile!

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

håller med, älskar den.

2011-05-04 @ 07:06:53
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: bagge

Åh åh åh åh åh åhhh.. jag dör! Vad fint o vad söt hon är!

2011-05-06 @ 03:02:36
URL: http://cbagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0