TIPS: Bästa ögonfranslimmet



Om ni har vägarna förbi Make Up For Ever/Sephora nästa gång ni besöker utlandet så är ett tips att spana in Make Up For Evers ögonfranslim. Jag använder ett som följde med ett par lösögonfransar jag köpte från märket och brukar vanligtvis inte gilla innehållet i de små tuberna men det här är det absolut bästa lim jag testat hittills.  Det blir lysande blått innan det torkar helt genomskinligt och jag har aldrig upplevt att det lossar i kanterna efter ett par timmar som bl.a. limmet LashGrip (som säljs hos Kicks) har gjort för mig några gånger. Once this is on, it stays on.

Jag håller tummar och tår för att det säljs i större, normalstor tub (och att det då är exakt samma lim) så att jag kan köpa med mig några tuber nästa gång jag hamnar hos en återförsäljare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0