BRONZE EVERYDAY!







WOHOO! MAC's Lustre Drops (som är som en flytande highlighter du kan blanda i t.ex. din dagkräm eller foundation för en fin glow eller applicera direkt på huden) presenterades med kollektionen Style Warrior under 2009 och har sedan jag missade dem back then varit en sån där produkt jag inte kan sluta önska att jag hade... But guess what? I April kommer de tillbaka och läggs då till i det permanenta sortimentet ihop med 2 nyanser Skinsheen Leg Spray, 2 nya nyanser Mineralize Skinfinish Natural, 4 nyanser Bronzing Powder  och tillsammans med 2 av deras redan existerande Mineralize Skinfinish:es bildar de kollektionen Bronze Everyday.  ÄNTLIGEN ska den guldiga "Sun Rush" bli min!

Ett av kollektionens bronzing powders ser ni ovan. Blev glatt överraskad av att "Refined Golden" (som färgen heter) inte alls gav lika mycket glitter som det ser ut att göra om man tittar i dosan eftersom jag inte brukar gilla glitter i hudprodukter. Att borsta på lite på delar av kroppen som axlar och dekolletage till kvällen blir väldigt fint och even more so om man redan har en liten bränna. Personligen så är jag.. well.. inte blekare än någonsin men väldigt ljus  så jag tänkte hjälpa vårsolen lite på traven med hjälp av detta. Hur det ser ut på huden får ni snart se!

Kommentarer
Postat av: adam

hej, allt bra? undrar om du märkt att jag försökt få tag på dig på nätet hehe :)

2011-03-23 @ 23:51:24
Postat av: adam

kan ju höra av dig ? :)

2011-03-24 @ 23:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0