SUMMER RED





Say hello till en ny favorit!  Igår släppte MAC läppstiften Sheen Supreme och jag är helt förälskad i det röda "New Temptation". Det har verkligen en perfekt "sommar-formula" då jag själv kan tycka att det kan kännas fräschare med något mer glansigt och mindre täckande än ett vanligt rött läppstift  just till sommaren  och det här ger både mindre opacitet och en gelé-aktig, glansig finish.

På bilden ovan har jag lagrat på färgen men det går också utmärkt att bara dutta på som en lip-tint tack vare sin skira färg vilket gör att det även passar för de som endast föredrar en hint av färg eller om man söker en produkt som kan ge båda resultaten.  Jag ÄLSKAR de cylinderformade hylsorna som även deras Pro Longwear Lipcremes har fast i en mattare variant; så stilrena och fina. Jag måste ha fler!

Kommentarer
Postat av: Behnaz

du passar verkligen i rött! :)

fin blogg föresten

2011-03-16 @ 14:41:29
URL: http://birdseye.blogg.se/
Postat av: Antonia-Ivana

I'd love to see your Black Swan look. Please do one! :-) I bet it would look amazing.

2011-03-19 @ 13:00:50
URL: http://antoniaivana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0