Bloggtips


Fina och lockande smink- och hudvårdsprodukter i all ära.. men hur bra koll håller ni på det egentliga innehållet? Jag tycker att det är viktigt att få rätt information för att ha bra koll på vad man egentligen använder och kunna få ut det man vill av produkten (och därmed inte bli lurad till att tro att den gör något som den inte kan göra och då slösa både tid och pengar) och suger åt mig information som en tvättsvamp men erkänner att jag ännu har mycket kvar att lära kring detta vilket jag tydligt märker när jag läser följande blogg som skulle kunna beskrivas som en avgiftsfri skönhetsskola.

Ett starkt tips till er som vill få en bättre insikt i vad det är ni använder, kanske lära er fulknep som företag kör med och liknande; klicka er runt på finslipad.blogspot.com.   Jag träffade Johanna - bloggens ägare - på MAC's trendpresentation i Stockholm i Maj och blev väldigt nyfiken när hon sa att hon fokuserar mer på innehåll/ingredienser än att bara skriva om produkter på det sätt som kanske de flesta andra skönhetsbloggare gör vilket jag tyckte var kul (och inte minst lärorikt!). Min kunskap kring hudvård, alla termer och läkarspråk växte redan vid första besöket och fler blir det definitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0