Nail Quills



These are too awesome to even exist.  Illamasqua - rättare sagt Mike Pocock - har skapat dessa grymma detaljer som är designade för tumnaglarna. Jag som i vanliga fall ogillar att sms:a känner nästan att jag gärna skulle sitta med mobilen i handen i timmar bara för att kunna titta på dem. Haha. .

Om du inte känner för att lägga 356 kronor på två stycken naglar så kan du alltid göra som jag och försöka återskapa liknande själv. Det du behöver är neutrala lösnaglar, nagellim, en grov nagelfil (för att skapa formen), ett matt, svart nagellack (alternativt ett vanligt svart med ett genomskinligt mattlack ovanpå), vanligt ugnsfolie, sax och ett bra topcoat. Som vanligt rekommenderar jag Seche Vite (som numera hittas på Kicks) om tips önskas.  Låt fantasin flöda!

Kommentarer
Postat av: ronja

fin blogg :)

2011-07-08 @ 10:44:03
URL: http://byronja.blogg.se/
Postat av: ellen

hej ville bara säga att din blogg är grymt fin :)

2011-07-10 @ 10:57:07
URL: http://ellenmode.blogg.se/
Postat av: SISTERSANDSISTERS

Great blog you have too!

This would be great on our nails!



X

H&C

2011-07-12 @ 22:33:36
URL: http://www.sistersansisters.com
Postat av: Eli

Hej! Har förstått det som att du är utbildad makeup artist, och har ganska bra koll på smink och liknande skönhets produkter, undrar om du kunde tips om något man kan ha i ansiktet efter man haft puder, något som hindrar att puderfläckar på kläder uppstår..jag har hört talas om något slags puderaktigt pulver man kan ha, men det är ganska dyrt. Har du förslag på billigare alternativ? :) Blogga gärna om det och ge dina läsare tips :)

2011-07-23 @ 23:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0