YESTERDAY







I lördags förra veckan testade jag Zumba för första gången tillsammans med Lina och Lina. Hade hört från flera att det skulle vara jättekul och dessutom bra träning så eftersom jag ändå hade letat efter något liknande så tvekade jag inte en sekund att prova när min låtsaspappas sons flickvän bestämde sig för att hålla i Zumba-passen på ett av de lokala gymmen.

Att det var svettigt och jobbigt (för någon otränad) var ingen överdrift men visst var det även väldigt kul så fr.o.m. nu kör jag 2 pass i veckan. Ser fram emot det!  Igår fick jag dock välja bort morgonens pass och åkte istället upp till Sandviken för kalas, godistårta, god mat och kramar i massor. (Härligt att ersätta träning med tårta. Haha..) Det var en av mina söta systerdöttrar som fyllt 15 år tidigare i veckan. IN-FREAKIN-SANE vad fort tiden går. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0